
سلام عزیزان همراه امیدوارم غیبت بنده رو بپذیرید . شرمندتونم بخدا و از لطف همگی که منت میگذارید بر دیدگانم تشکر میکنم.
ایام سوگواری سید و سالار شهیدان رو تسلیت عرض میکنم و امیدوارم از پیروان لایق آن حضرت باشیم انشاالله
یا حسین به دست بردیده ی ابوالفضلت یا کمر شکسته عباست یا چشم تر دخترت رقیه و ناله های بی بی زینب شفاعتمونو اون دنیا بکن
درسته گنه کاریمو شرمسار ولی دلداده ی واقعی تو هستیم یا حسین
راه تو راه جانان است و دل دیوانه ی تووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
احساس و احساسی...ما را در سایت احساس و احساسی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65