ماه غم و ماتم بر همه حسینی ها تسلیت باد

خرید بک لینک

سلام عزیزان همراه امیدوارم غیبت بنده رو بپذیرید . شرمندتونم بخدا و از لطف همگی که منت میگذارید بر دیدگانم تشکر میکنم.

ایام سوگواری سید و سالار شهیدان رو تسلیت عرض میکنم و امیدوارم از پیروان لایق آن حضرت باشیم انشاالله

یا حسین به دست بردیده ی ابوالفضلت یا کمر شکسته عباست یا چشم تر دخترت رقیه و ناله های بی بی زینب شفاعتمونو اون دنیا بکن

درسته گنه کاریمو شرمسار ولی دلداده ی واقعی تو هستیم یا حسین

راه تو راه جانان است و دل دیوانه ی تووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

احساس و احساسی...

ما را در سایت احساس و احساسی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت: 16:59

صفحه بندی